10-15 metų paauglių stovykla
Visas šios stovyklos dėmesys skirtas finansinio raštingumo simuliaciniam žaidimui. Čia žaidimo lenta - kambarys, o figūros - stovyklautojai.
Visas šios stovyklos dėmesys skirtas finansinio raštingumo simuliaciniam žaidimui. Čia žaidimo lenta - kambarys, o figūros - stovyklautojai.
Pinigų valdymo mokytis niekada nėra per anksti. Juolab, jei mokymui yra pasitelkiama speciali finansinio raštingumo programa, kuri mokymąsį paverčia žaidimu.
10-15 metų jaunimui skirta „Verslaus Jaunimo” stovykla bus paremta jau daugiau kaip 10 metų Amerikoje veikiančia finansinio raštingumo programa vaikams. Šios programos unikalumas – Efektyvaus mokymo technika (Accelerated Learning Technique), kurios pagrindas yra realybę atspindintis žaidimas. Vaidindami darbo rinkos atstovus, vaikai uždirbs pinigus ir spręs, kaip juos paskirstyti: investuoti ar išleisti pramogoms ir laisvalaikiui. Taip pat, įvairūs stovyklos svečiai supažindins stovyklautojus su potencialiausiais karjeros keliais bei reikiamais įgūdžiais norint jų imtis.
Bendradarbiaujant su vienu pagrindinių mūsų organizacijos partneriu ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu, kiekvienais metais kviečiame stovyklautojus apsilankyti šiame universitete, įsikūrusiame Vilniaus senamiestyje.
Stovyklos tikslas - supažindinti vaikus su finansinės nepriklausomybės principais bei išmokyti vaikus:
Mūsų vaikui labai labai patiko ši stovykla ir manau, kad kitais metais mes atvyksime dar kartą. Jis mums papasakojo labai daug įdomių dalykų apie žaidimus, kurie jį sudmino ir šiaip pasisėmė žinių apie ekonimiką ir sakė, kad stengsis taupyti pinigėlius savo norams išpildyti.
Tikslas leisti sūnų buvo paprastas - kad susivoktų finansuose, finans. raštingumo ugdymas, kaip rašote – kad suprastų, jog pinigai ant medžio neauga. Stovyklos metu sūnus pasakodavo nemažai, dalindavosi dienos įspūdžiais; labiau žaidimai, negu teorija jam įstrigo, bet tai tokiam amžiui ir naturalu.
Kiekvieną dieną buvo teigiami atsiliepiami, vaikas buvo motyvuotas, nes jam labai patiko programa. Pasakojo apie užsiėmimus vedusius vadovus. Aptarėme su juo, kad kiekvienas stovyklos vadovas palieka kažkokią dalelę savęs ir savo patirties kiekviename vaike. Patiko žaidimai ir simuliacinės situacijos, tikslingas ėjimas į pinigų muziejų. Buvo patenkintas, kad susirinko šauni ir motyvuota vaikų grupė. Norėtų mokytis tokioje klasėje.